2020年5月13日星期三

Five minutes workout

唔知大家的小朋友喜不喜歡做運動?

我家那個是很不喜歡的。佢阿媽我超憎做運動添,所以靠哂爸爸迫我們一星期去一兩趟公園跑步。但我們發現,這運動量是不足夠的。

怎樣知道不足夠呢?就是父子精力過盛睡不着,而我睡得着,但就易長肉。😝😝

有朋友推介我們做這種高強度運動:


神奇地,我覺得感覺很不錯啊!

第一,節奏快,冇講解,唔悶。我最憎口水多過茶那種,做運動已經夠悶,仲要聽講解,解一次就算了,每次做都講解,更悶。

第二,時間短,一身汗。無論幾不喜歡的東西都好,只要時間夠短,就無所謂了!

以前我仔問我打針痛不痛,我答:「痛架!兩秒。」兒子打完跟我說,係痛咗一秒咋,因為拮落去那一下痛,之後注射及抽出來已經不痛了。

我規定兒子沖涼前做這個運動,因為一身汗,唔沖涼都唔得啦!

希望會堅持落去。爸爸覺得「冇用」的,因為要出室外做先帶氧先有效喎!鬼唔知咩,但冇蛋糕食,都要食面包架!有幾多個人日日抽到時間去室外做運動啫!尤其我這種討厭做運動的人,有時間都宅在家睇手機啦。

沒有留言: