2020年5月12日星期二

中國聯通的怪異

話說我老豆在生時,我一直幫他交電話費,後來他走了,我也沒有取消那個電話,因為是用我的名字登記的,我還健在,只好繼續用。後來到期了,我已經去取消,遇到一個奇怪的sales, 某些原因,我怕他騙我,我就取消了信用咭自動轉帳。我打算等它寄最後一期的帳單給我,我再找數。

最後,今日我終於等到那張催繳帳單了,但神奇的是,那封信竟然沒有寫「付款辦法」!你說奇怪不奇怪!😅😅

有寫總行地址,我想寄支票去,但佢冇話我知抬頭点寫。

試用 alipay和 wechat pay, 全部唔得,「中國」聯通竟然用唔到支付宝和微信支付,很奇怪!

想打電話問下去7-11交得唔得,電話打來打去搵不到人都算了,最神奇是「如果你想知繳費方法,請按3字」都冇!

當我不停埋怨時,老公說:「俾來!我明天幫你去門市交。埋怨可以解決問題咩!」

今朝老公去幫我交了,但網上寫十點開門,其實係十一點,唔知係咪疫情會遲咗開門,搞到我老公要等,唉!呢D公司真係奇怪!

我不停埋怨中....... 

2 則留言:

Lai Lai 說...

我一直用信用卡轉賬,不用煩😁😁😁

谢利米 說...

我都係呀,所以而家先知佢咁怪囉。