2018年12月10日星期一

棉花雞

你去茶樓喜歡叫「 棉花雞」嗎?我就覺得很好吃,其實大家都係想食舊棉花啫!

「棉花」吸了雞汁超好味囉!

不過得一兩舊,唔係好夠,大家有冇想過自己整?


這是自家製的「 棉花蒸雞」。

其實所謂棉花, 咪即係沙爆魚肚囉! 照片中細碟嘅就係棉花啦~

將沙爆魚肚浸淋, 用薑蔥飛水, 冰鮮雞切成雞球,去皮, 加入杞子紅棗 蟲草花 及調味料( 鹽 糖 麻油 生抽 雞粉)一起醃好。


大概醃一至兩小時, 大火蒸半小時,即成。

好味又健康!

棉花吸曬啲雞汁,真係好美味!

同場加映:


今日試做花卷, 用咸蔥油來做嘅嘢乜都好味, 但係我真係唔識得扭花卷, 到底係點樣扭㗎?


睇到係咪以為我整冬陰公湯呢? 絕對唔係, 我哋屋企除咗我冇人鍾意食辣嘢, 小朋友更加唔食得辣。


我呢一個係羅宋湯加蝦, 哈哈哈!

濃濃的番茄味, 老公話好鍾意。

次次都用排骨嚟煲苦瓜湯, 今次試下用魚尾有咩效果, 應該冇人乜試過, 不過上網見有人試過用魚頭嚟煲。

這個是鹹菜苦瓜黃豆魚尾湯。 千祈唔好覺得怪, 鹹菜配苦瓜係正常㗎!


我用呢款鹹菜。

呢個新嘗試好唔好味呢?嗯… 魚尾好鮮味, 黃豆苦瓜鹹菜湯都好好味, 但係佢哋好似唔能夠互相融合。 苦瓜 又叫做君子瓜, 佢自己苦自己, 唔會令到魚尾變苦, 但係佢哋煲埋一齊, 我飲到個湯就係 苦瓜黃豆鹹菜湯, 魚尾自己 保持住自己嘅鮮味, 啲湯唔覺得好有魚味,奇怪。 所以下次我都係煲番苦瓜排骨湯好啦! 都係嗰個組合好啲。 

魚尾都係煲蕃茄薯仔湯最好! 魚尾同蕃茄薯仔 真係好夾, 佢哋嘅味道係融為一體嘅!


沒有留言: