2018年5月2日星期三

蕃茄薯仔炆牛脷

如果你實在太得閒,又想挑戰一下自己,可以試下整牛脷,今日我用咗蕃茄薯仔來炆,因為屋企有小朋友,我們家成日都會用蕃茄薯仔來做餸或煲湯。



今日身痕買了兩條牛脷俾自己整,玩咗自己一日,雖然結果整得好好味,不過下次咪搞我,因為太麻煩了!我仲要買咗兩條,冇錯,係兩條,點解買咁多?因為我以為佢會縮水縮得好緊要囉!因為我整過豬脷,縮咗一半。點知牛脷原來係大條過豬脷好多,又冇乜點縮水,結果......


兩條成大煲。

食完飯的淨餸都夠食多兩餐!好大兜!

撇除麻煩唔講, 呢個餸真係又平又好食, 一條急凍西班牙牛脷先至二十幾蚊, 兩條都係五十幾蚊咋! 點解賣得咁平嘅?鬼咩,淨係片脷苔片咗成日,邊個玩呢啲!下次咪搞我。

不過老公話下次仲要食,要試下咖哩或者紅酒燴牛脷,不過唔使兩條,一條夠喇!  -__-

過程點整我懶得寫了,累了,有興趣的各位自己google「 蕃茄炆牛脷」啦~




沒有留言: