2018年5月8日星期二

第一個金獎

好奇媽今日很開心,因為阿仔終於破蛋,在公開比賽拿了個金獎,以前拿的都是銀獎。這個比賽規模比奧數賽細,所以兒子才能拿到金獎,開心不是因為覺得兒子很叻,而是感動呀!終於找到阿仔的強項。其實要找到一樣拿到金獎的東西唔容易㗎,例如數學比賽,阿仔次次都係得銀獎(玩了四年奧數賽),好似一世都拿唔到金獎咁。不過我知人地拿金的有幾努力,所以無話可說。


今次拿這個獎要多謝一個朋友,因為我本來想「祼考」的,因為我覺得去到油麻地買本書俾佢參考,好麻煩。但個朋友抦我:「你係全職主婦,全香港有幾多個人得閒過你?我地由澳門過來買奧數練習都未話遠,你話遠?!」我話買咗邊有時間做呀?佢話:「你都話冇時間做,仲有邊個有?」我一想,又是啊!我仔應該係全港最少補習及興趣班的小朋友之一了!


我仲要住九龍區,去油麻地買練習都係搭十個站地鐵啫~

聽完佢講我立即去買了本參考書回來,呢本嘢一百蚊。



內容大約係初中的science, biology, physics混合,有講解有小練習,包埋幾年passpaper.

所以,有時被朋友坦率咁抦下,係應該的。買了這本參考書後是Easter Holiday, 每日做少少。

有興趣的博友,下年也來參加吧!

有10percent的人拿金獎,20percent拿銀,30percent拿銅,即有一半機會有獎,都幾值得玩。