2018年5月15日星期二

用什麼軍師

最近日日煲三國演義電視劇,我發現一個有趣的現象:

孫權係intp, 重用周喻enfj和魯肅intp
劉備係Isfp, 重用孔明intj
曹操是entj,他的謀士很多,其中郭嘉是intp
袁紹isfp, 重用許攸entj, 田丰esfj
呂布esfp, 重用陳公台intj

總結而言,如果主公係P,就要用強j做幫手。主公太強,例如曹操,就要用比較温和的軍師,即係P型。

還有,所有軍師幾乎都是NT型,因為NT冷靜有謀略,如果唔係NT型,通常都會出事,例如周喻比孔明激死咗,因為佢太情緒化,係強f,真是易激死,佢絕頂聰明,但就給自己的情緒害死的。

田丰係垃圾軍師,不過袁紹的性格係分不清是非的,是發展得很差的isfp, 優柔寡斷,所以才會重用田丰,佢一時聽田丰,一時聽許攸,通常一聽田丰佢就會大鑊!總之最後是因為不聽許攸而亡。

呂布聽陳公台的說話,一直活得好好的,但中了曹操的離間計,不信任陳公台,死得好慘。

最後天下三分:孫權,劉備,曹操

大家觀察一下,佢地的組合就係有齊NTJ。曹操自己一人有齊NTJ,所以佢最早稱霸,而劉備未得孔明幫拖前,真係苦過deedee,雖然猛將如雲,但打親都輸。

諸位,睇完三國的情況,怎樣引用到自己身上呢?

小朋友的教育,不就是爭天下嗎?唔好講不要競爭的傻話,你不愛競爭,競爭會找上你。

你如何爭天下呢?就是先看清楚自己的型號,如果你是劉備isfp, NTJ全部都冇,麻煩你揾返個NTJ的軍師啦~

誰是NTJ?我有NT,你信我說的,已有兩樣,不過我冇J,幫唔到手,你自己有就最好。

除了我,看NTJ寫的書是最好的。尹建莉和陳美齡是intp, 胡雁是ntj, 而汪培珽則是isfp.

千萬千萬別信汪培珽寫的書,如果你係NTJ,你根本不會信她的說話,但如果你是SfP呢?會深信不疑,因為她和你是一樣的呀~你看她的書句句都覺得對到不得了啊!

汪培珽自己的孩子讀國際學校都成績差差呀,信佢一成都死。


這頁書在某群組post出來有過百讚好,不過有NT功能的我一看,就發現簡單幾句就犯了不少邏輯繆誤。可以話,佢logic真是太差。

要爭天下,就唔好學佢。

5 則留言:

Happy mum 說...

我是ISTJ同你雙劍合壁就無敵。哈哈!

好奇媽媽 說...

對對對!

好奇媽媽 說...

咁你仔係咩型?

事實上我同老公雙劍合壁真的很夾。

Happy mum 說...

阿仔一直都唔肯做份卷,所以我都唔知,等暑假我會再叫佢做。但我D性格就好似你老公。你之前講洗手一事,完全同我一樣。😅

好奇媽媽 說...

(滴汗)