2018年5月3日星期四

早上的温和健行

中年易發福,好奇媽媽不知不覺已40歲,踏入人生新階段,呢個年齡開始,食多一定勁肥,唔食都會肥,所以要加啲生活習慣,令自己走樣走得慢啲。

大家都知我唔buy 一暴十寒的方案,我只會改變生活習慣去温和地保持體重。我都唔覺得自己會突然瘦下來,只要唔增加已算成功。

我每朝早送完阿仔上學,反正都已經醒哂,我會行上山上的公園健行一兩個圈才回家。因為我要上斜路,可以鍛鍊一下心臟。


山上的公園空氣很不錯!




就是要沿這條斜路上落山。

因為阿仔功課忙,我們做不到穩定地每星期二至三天跑步,咁我自己反正得閒,唔得閒的是阿仔,咁唯有自己上山行下。

由於每日只係用少少時間,唔覺唔覺。


五月份是台灣相思開花的日子,我仔的花粉敏感症又來了。提提大家,如果有花粉敏感,要多啲戴口罩,戴口罩唔得,再用藥。



沒有留言: