2018年5月19日星期六

萬事俱備,只欠「名師」

昨晚知道了 mathconcept全港數學大激鬥的結果, 阿仔攞咗銀獎, 可喜可賀!

今次出題型式同平時的純奧數比賽有點兒不同,是傳統的學校數再加奧數混合在一起,今次形式不同,阿仔依然是攞銀獎,無論出題模式點變,佢的狀態都是差不多。我覺得同佢長期閱讀有關,因為平時睇書,每本書的設計都不同,字體不同,表達手法不同,配圖不同。習慣大量閱讀,其實對數學解題能力絕對有幫助。

阿仔長期銀獎,證明他能力十分穩定,無論是解題還是計算,做了的題目通常都對。但為何拿不到金獎呢?

因為佢有四題冇做。是我教他的,唔識的深題就由得他,識做的確保自己冇「唔小心」。

有部分題目是俾份卷我返屋企想一日都未必識,咁就放棄了!有些東西,不是有點小天份就能解決,要有名師指點才可。

萬事俱備,只欠「名師」。

我仔平時上的奧數班,是常規課程,for大部分小朋友,自然不能集中攻深題,我知道阿仔應該參加「尖奧班」才對,不過暫時度唔掂時間。


沒有留言: