2017年2月5日星期日

姿勢逐項睇

最近逐項去看阿仔的姿勢,首先就係執筆姿勢, 阿仔因為四歲先開始寫字,所以執筆姿勢尚算正確,但係又唔可以話係100%正確,尚有改善嘅空間,最主要係支筆說得太直,咁樣可能都係同佢未完全夠力水有關係。


以下是正確的執筆姿勢,大家可以多多留意小朋友嘅執筆姿勢是否正確,如果不正確,可以盡快糾正。

除咗執筆姿勢,我亦都有留意阿仔行路嘅姿勢正唔正確,我發現佢嘅左腳間中有少少內八, 我哋研究過佢度得係咪扁平足,結果發現唔係,佢應該都係不在意行路嘅姿勢而已,所以經常要多加提點。 每次一提佢,佢就會變返正常。


如果你都想知道你個孩子嘅腳部係咪扁平足,是否正常,可以用以上嘅方法,就係將腳印喺白紙上面,對比上圖。

至於阿仔嘅坐姿,我哋一直都係見一次執一次,用無限嘅耐性去執,而家大部分嘅時間,佢都係正確嘅。

至於站立嘅姿勢就比較難睇得出,因為我都未見過佢企定定,佢一日到黑都旭來旭去,跳上跳落, 不過肯定一樣嘢,就係佢絕對唔係以下呢一種站姿:


即係有輕微寒背和頭耷耷。 如果大家發現孩子有輕微寒背,要立即使用貓背或者腰托將佢拉直, 更要留意佢個情緒是否有抑鬱。

除咗觀察姿勢,亦要觀察孩子是否有足夠嘅笑容, 如果我平日成日都笑就冇問題,否則,就要了解下係咩原因啦!

沒有留言: