2017年2月19日星期日

去優才書院參加奧數比賽

昨日去咗調景嶺優才書院考奧數。 首先講下優才書院,我覺得佢裏面嘅陳設都唔錯,校園環境ok,但係一踏出門口就會變咗地獄。

校內, 十分新淨。

對正門口紫色嗰個係垃圾站,垃圾站側邊仲有一個焚化爐,燒到成幅牆都黑曬。 嗰度啲樹又矮又密,成地都係雀仔屎,連一條電燈柱下面都有 幾百堆雀屎, 成日經過到底會唔會有禽流感㗎!

門口旁邊係大貨車嘅停車處,嗰啲車咁大型,在學校門口 chit chat咁轉, 好危險喎!


門口唔單止條路窄,仲要周圍都冇位泊車, 所以昨日啲家長嚟接小朋友,十分狼狽,揸住車嘅周圍兜,都冇地方停,冇揸車嘅周圍行,冇地方企,學校又唔肯開放操場畀我哋企住先, 一定要夠鐘先至開操場, 搞到大家都好狼狽,我覺得呢間學校十分unfriendly, 也十分愚蠢。 如果佢一早畀我哋入操場等小朋友,我根本冇可能會見到咁多學校門口不堪入目嘅嘢, 也不會在此 唱衰他。 老實講好多屋邨學校,千禧校舍靚過佢多多聲,周圍環境配套優美過佢多多聲。 咁嘅環境配套,仲要年年加學費,真係唔掂。 前兩年我個朋友個仔入讀佢哋嘅小一, 入了學沒多久,便要簽一張加學費通知書,通知佢哋嚟緊不停都會加學費, 如果選擇加500蚊嘅話,下年再加,如果選擇加一千蚊嘅話,唔知幾多年後再加。 我覺得簡直係騙案! 如果入學之前佢講呢啲嘢,咁人哋都可以選擇, 食得鹹魚抵得渴,入咗學,真係打死狗講價。


終於接到兒子了! ( 今天穿了粉藍色,很sharp,一眼就看到他了!)

從來都未試過,兒子會告訴我,他做得完那份卷, 因為他每次都做不完 。 但今次,他不只說自己做得完,還有很多時間check卷,不是吧?! 他還說今次的題目出得很淺,以下就是題目,大家自己睇下淺不淺,我不作評論了!






2 則留言:

seekin 說...

「如果選擇加500蚊嘅話,下年再加,如果選擇加一千蚊」不可思議
澳門只有國際學校係咁,興建校舍,裝修都要家長夾錢

好奇媽媽 說...

上文提及呢一間嘅學校 係一間直資學校 直資同埋私立學校 都可以加學費。

不過加還加 入咗學之後 先至畀啲咁嘅pay plan人哋 我覺得好過份囉!