2017年2月3日星期五

有人辭官歸故里

俗語有云:「有人辭官歸故里,有人漏夜趕科場」。新年去朋友屋企拜年,就體會到一件咁嘅事喇。

朋友a為咗個仔可以入讀出名嘅私立小學,就讀嗰間私立小學嘅私立幼稚園, 五千蚊一個月學費,如果升到上小學嘅話,就要大約一萬蚊一個月,佢話雖然表面上學費沒有那麼多,但係事實上,到時佢會巧立名目開好多嘅唔同嘅補習班要你小朋友參加,總之埋單大約一個月要一萬蚊。

另外一個朋友b,本身係教師,佢就教一間著名嘅官津小學,呢間小學好出名, 因為聽講入咗呢間小學嘅人,等於半隻腳叉咗入皇仁,咁啱我呢個朋友又係生仔, 但係我呢個朋友竟然唔稀罕,毅然辭咗職! 佢話呢間小學搬咗新嘅校址之後,佢返工比較唔方便,而且工作量亦都比較大, 所以就辭職啦。有幾多人恨都恨唔到入呢間小學,佢竟然辭職,我心裏面都佩服佢。朋友b是鬼妹仔性格, 佢會做出咁嘅決定,我又覺得唔出奇喎! 瀟灑!

一萬蚊學費到底係咪多呢?對唔同嘅人有唔同嘅睇法,如果好似趙薇咁有錢,一萬蚊一個月,都唔夠佢飲餐茶啦,但係對於一般中產,一萬蚊一個月唔算少,因為佢唔止一個小朋友。 香港嘅中產,又要供樓,又有好多開支,又要比家用父母,其實都幾大負擔。 點解咁大負擔,都要入名牌小學呢?

我嘅直覺覺得係,好多人都認為入咗名牌小學之後, 就等如有錦繡前程,就等於教育成功,所以無論畀幾多錢都要入名牌小學。

但就我所見的兩個朋友,朋友b在整個見面的過程中, 對小朋友的禮貌和規矩都很重視, 而朋友a似乎畀個仔食住, 完全沒有教育的章法。

莫非,不懂教育的人,更傾向付出金錢,希望金錢能彌補不足?

沒有留言: