2020年2月9日星期日

香港造的陽江豆豉?

話說有一次在一個c9群組,有一個c9推薦一張淘寶買回來的凳,覺得平靚正,於是我又分享我淘回來的正嘢,其中一樣是陽江豆豉,在網上淘的真是比街市買的鮮味好多(日期新鮮的的原故)。

怎料她很大反應,說絕對不敢吃大陸淘回來的食物。於是我就很好奇地問她:

「難道你家中的陽江豆豉是香港製造的?」

香港沒有曬豆豉場,所以我們買到的豆豉,無論是否陽江豆豉,都是大陸做的,這點大家知道嗎?

然後那個C9說:「在香港買到的是不一樣的,是經過檢查的!」

想請問,這個到底是事實呢,還是想像呢?我可以肯定,這是想像,香港買到的所有食品,除了肉類和蔬菜有做抽檢,其他全部冇查過。

雖然身為香港人有莫名其妙的自豪感,覺得自己吃的東西高貴一點,但改變不了「你和大陸人吃的都是同一樣東西」這個事實。所以消委會得閒就去市面買東西回來檢查囉!如果所有食物入囗香港時,都檢查過,消委會干麽沒事找事來做?

本來我以為那個c9傻啫,但最近太多人問我大陸口罩信唔信得過,想去淘返盒,我實在太無奈,覺得應該解釋一下。

其實全世界口罩基本上都係大陸做的,包括你在香港到買的,雖然日本,馬來西亞,台灣,南韓都有少量生產,但大部份口罩都是大陸做的,包括在美國買到的。

大家想想,中國有十四億人口,每日每人用一個口罩的話,要每日生產十四億個,所以,大家不用想了,現在淘寶淘不到紙口罩的,但布口罩應該沒問題,有朋友睇過,肯送香港。

3M布口罩中有個夾層,是給人加濾紙的,可更有效阻隔,布口罩是可以反覆使用的,可以蒸可以煮。我家也有布口罩,我覺得很厚很有阻隔作用,買不到口罩可以用布的,唔使咁緊張。

總結,其實現在大陸貨品的質素真係比以前高了很多,大家可放心淘。但做人要公道一點,不能因為淘了一百樣東西有兩樣不夠好,就說大陸東西全都不好。難道我們在香港就不曾買到不夠好的東西嗎?

3 則留言:

少婦 說...

如果大陸做嘅同香港係冇分別 咁點解咁多大陸人落嚟買一模一樣嘅嘢? 香港所有入境貨品都必須抽樣檢驗 要檢查同一批次有冇問題 但當然無可能逐個查 你以為淨係蔬菜同肉類 咁係你無知啫 陽江豆鼓就當然係廣東陽江產 但你係深圳家樂福買嘅同你百佳買嘅會一樣? 唔好傻了 大陸人好識做 香港攞貨價高同過關檢查嚴格 而且產品香港出事 責任俾大陸出事大 大陸廠係會將最靚嘅貨優先提供俾香港 你笑人on 9 咁你不如買餸都淘寶 見識笑都好意思講出嚟

谢利米 說...

🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂
咁你有冇淘過先?我有淘過陽光豆豉,食咗好長時間,我有資格評論,你未試過未淘過,大陸未返過,就咪出声啦!買餸在淘寶買,你唔係唔知下化~ 剛剛才在 Facebook 見人分享咗一個淘寶煲仔飯喎!佢話超級好味!🤭🤭🤭淘寶萬歲!

谢利米 說...

忘了回應關於大陸人衝來香港買嘢的問題,是因為他們智力低,中國十四億人,有一個巴仙人智力和你一樣(大約90),都足以買爆咗香港。