2018年4月11日星期三

讀唔成書做什麼?

睇完那篇「全職媽媽問責制」之後,有網友告訴我,佢老公真係有講過「唔一定要讀得成書」。

這啟發了我進一步思考:到底讀唔成書(狹義地暫定為讀唔到大學吧!)可以做什麼?

我思考着。

我問我澳門的朋友:「你們讀唔成書的年輕人,做啲乜㗎?」

她說:「在澳門讀唔成書分分鐘賺得多過讀得成!因為有賭場呀!賭場人工好高㗎,一個叠碼三萬多,帳房有七萬啊!另外,識好多人讀唔成書走去做生意,發咗達,越讀得書越難發達。」

咁香港讀唔成書會點㗎?我再搜索下我的記憶,將我知道的年青人的狀況搜出來。

A 揾咗份醫院工作,唔錯的,不過後來覺得辛苦,去咗老豆的公司幫手,懶到死,一年四季都同男友去旅行。

B阿媽睇唔過眼個仔辛苦,又係將個仔擺老豆公司,又係hea下hea下過日子。

C老豆有錢,話送佢出國讀書,甚至兩公婆隨時可以跟埋去照顧,不過阿仔冇興趣,只喜歡宅在熟悉的家。老豆唯有送佢去股票行做經紀,入一畢錢去做佢個客,得閒咪炒下股票囉,好過宅在家打機。不過佢咩都唔做,老豆都可以養過世嘅!

點解我識嗰啲個個都有老豆照㗎?真係「成功靠父干」!(突然想起 許冠傑的「 尖沙咀susie」, 裏面有兩句歌詞係咁樣嘅: 尖沙咀susie使乜憂兩餐, 佢老豆勤力慣, 喺街市買 鴨蛋......)

D在香港升唔到大學,去美國重讀高中,住寄宿家庭。其實都係父母繼續養啫。

我估父母冇錢養的,應該做緊快餐店,送快遞,推銷員之類啩!不過我一個都唔識啊!因為我大部分的朋友的仔女仲細。

在香港,就算大學畢業,都係高級啲的推銷員,不是金融,就是地產,性格做不了推銷員的,就做一般行政工作囉!政府工是有,但職位不多。

在香港想創業成功很難的,因為鋪租太貴!做生意,no way!



2 則留言:

櫻桃子 說...

朋友和親戚仔女,升唔到大學的去向:
親戚(一): 讀咗幾年IVE後, 去咗做幼稚園老師
親戚(二): 轉咗幾份服務性行業後, 現於銀行做TELLER
朋友(一): 去咗澳洲讀書
朋友(二): 在香港讀了一年設計後, 去了澳洲讀書

好奇媽媽 說...

多謝你的資料,令我知道更多情況。