2018年4月8日星期日

三隻松鼠的果仁

爸爸訂了一箱「三隻松鼠」。當他把那隻繪着三隻醒目松鼠的紙箱搬進來,我們都期待萬分,他說:「呢箱嘢一百蚊咋!」


打開紙箱,裡面有很多包不同的果仁。


有碧根果,這個 碧根果實在是太好吃了, 又新鮮又香脆, 乾燥做得非常好!

這個墨玉, 花生香酥, 芝麻新鮮, 不會太甜, 獨立包裝, 最適合孩子帶上學做小食。

松子比一般我們買過的清爽少油份,十分新鮮。

我咁大個女第一次食夏威夷果仁係要自己開殼的, 平時都係買已經開好殼並且已經用鹽炒過的。 雖然賣家已經幫每一粒夏威夷果仁開咗一條坑, 但原來夏威夷果仁個殼真係好鬼硬,下次都係唔買呢個,太麻煩!


黑珍珠瓜子, 很香很新鮮, 雖然細粒,瓜子肉很飽滿, 可惜爸爸買錯咗細粒嘅, 食成日都食唔到 一把, 下次再買一定要買大粒嘅!

綜合來講, 三隻松鼠嘅果仁同我哋喺市面上買到嘅比, 真係新鮮好多! 生產日期好多都係兩個月前, 平時我哋喺超級市場買到嘅, 閒閒哋都已經過咗半年至一年, 新鮮程度同網上訂嘅無得比。

我哋總結, 最好食嘅係碧根果, 因為我哋嘅性格, 只吃最好的東西, 所以下次,唔該全部都係碧根果丫!

果仁係最有益嘅小食, 大人同小朋友都應該多吃! 果仁千祈唔可以買過期嘅, 因為過咗期嘅會有黃曲霉素, 食咗會致癌。

同場加映:

天貓超市嘅紅豆, 以及煲湯紫菜, 質素真係一流! 紅豆夠新鮮夠粉( 紅豆擺得越耐,越難煲得淋), 煲湯紫菜完全冇沙, 煲完之後散開, 片片都有完整有大片, 而且係綠色嘅, 香港買嗰啲, 煲完之後係黑色( 深紫色?)嘅, 質素唔一樣!


睇下日期,就知幾咁新鮮呢!

沒有留言: