2018年4月12日星期四

Ankidroid學英文

Ankidroid真係好正!剛過去的復活節假期,我同阿仔用了AnkiDroid學習英文。這是一個app. 不過呢個app應該iPhone係冇的,你睇個名都知。

點好法呢?首先你要認同我以下觀點才會覺得好。

1.學英文要先學單字,要有足夠的詞彙量,而詞彙是必須要記住的。所以,如果你認為學英文就是和外國人聊幾句口語,不能「死記」,你就不會覺得需要ankidroid了!

2. 你認同每日温習十分鐘,建立記憶詞彙的習慣,能幫你提升英文能力,你認同「水滴石穿」是學習語文的不二法門。你願意每日都拿出手機來看一次ankidroid.

先將要記的東西(不一定是英文)分類,每遇到一個要自己記住的生字,就按add,輸入字及解釋,建立「字咭庫」。

每日開你想温習的字咭庫,他就會幫你温習,他這是問utility是什麼意思?你在想到答案或放棄想時,按show answer就會出現答案。

然後,如果你很快就估到答案,你按easy, 如果你想了很久或要人提示(有時我忍不住提下個仔)才答得到,就按good, 你完全想不到就答again. 你越不熟的字,它會幫你温習的次數會越多。


而今個假期,阿仔學的生字來自這本小六閱讀理解,我先highlights我唔清楚阿仔識唔識的生字,然後叫他解,解不出來的就要輸入ankidroid。過程中我發現,如果我成篇文章給個仔睇住來解highlight了的字,他大部分字都憑推理解得出來,這樣我就不知道他那個字是真的識,還是推出來的。於是,我遮住前文後理,只給他單獨解。這樣,就可「真正」找出唔識的生字。

有粒星那個app就係了!

用這個app的難度是堅持,放完復活節假期,我都有點懶了,大家都知我係P,冇乜自律性。為了迫自己記得提阿仔温ankidroid, 我自己都玩埋一份,開多欄Mama English.  我學我的生字,阿仔學阿仔的。我的生字就來自於facebook睇外國人討論的東西。不過我的性格懶,一日學少少㗎咋~

2 則留言:

查媽美子 說...

i phone 有呀~ 剛裝左, 等我研究下先~

好奇媽媽 說...

我朋友又話iPhone冇噃!我叫佢再研究下先。