2017年7月26日星期三

注意頸椎病

有一天看了【 學霸是怎樣煉成的】其中一集,講營養及骨骼健康的,令我十分吃驚的是青少年頸椎病。無論青少年肥胖、糖尿病、近視,什至脊彎,我都聽過,但呢個頸椎病我就聽都未聽過,但這個未聽過的病,中國有七成人有,其中15 percent是嚴重患者,天呀!咁多!

頸椎病的病徵有含胸,駝背,頭前引,即係好似圖中個女仔咁。

病因應該是坐沒坐相,站沒站相。亦有可能和營養相關。天,我經常都像圖中的男人咁看書的,怪不得我修頸都唔係咁直,以後要改善下。



有興趣仔細看的可以看看這個節目,防範於未燃。七成人有喎,唔係小數目,其實我們自己都應該係有少少㗎,我覺得大部份人都係有少少寒背的,脊骨挺直的人其實幾少的,只是平時我們唔上心啫,如果可以提早預防,老咗都唔會太駝背,豈不更佳?!


我覺得其中一個預防辦法是看書需要一張斜面書枱,做功課都要。因為斜面令小朋友不用低頭彎腰,長期來說,對頸椎及脊骨的生長更有佳。

另外真是要注意坐卧的姿勢。


關於頸椎病:


沒有留言: