2017年7月16日星期日

Fuzetea

我一向都喜歡飲檸檬茶,紙包裝的最鍾情維他。我覺得沒有牌子的檸檬茶比維他檸檬茶澀得起好飲,因為我喜歡濃茶,要澀澀地先正。可惜, 澀得起最大嘅弊處就係太甜,佢的甜度高得令我一面飲一面有罪惡感,一包成五十多千卡路里,肥死人!

最近可樂公司出的Fuzetea, 真是合哂我口味!


濃茶底, 澀澀地。


但唔係太甜,得33千卡咋!肥少好多,又好飲,正!

另外,我想提提大家,zero係完全冇卡路里㗎!呢個係我唯一飲得的汽水,其他的,一罐都肥死你!千萬不要飲,連低甜的其實都好多糖,得zero真係冇糖。我一直以為人人都知zero係完全冇糖的,但到目前為止,已經有四個女人同我拗, 或完全唔知zero係冇糖的,佢地死都唔信,質問我點解冇糖又咁甜?因為佢係用阿斯巴甜囉!




根住啲女人又會懷疑化學品,有危險之類。其實,如果你每日飲唔超過21罐,係唔會有咩事嘅!(呢個係我半年飲的zero份量)

我唔係好明,啲人又唔係唔識字,點解成日唔睇食物標籤,又要同人拗。

7 則留言:

seekin 說...

我都好鍾意飲檸檬茶,特別是新鮮的。
你介紹戈隻可以試下^^

好奇媽媽 說...

唔係成日都方便飲到新鮮檸檬茶,所以紙包裝都殺。

Athena Tsoi 說...

Zero,我建議唔好飲喇…這些代糖對身體無益有害的。我老公的同事就係貪ZERO無糖以為係好野,飲左好幾年,佢成日飲,點知四十幾歲人就無啦啦生癌。

好奇媽媽 說...

咁佢一日飲幾多罐?

他其他生活習慣如何?生活壓力大嗎?飲食正常嗎?是那一個部分生癌呢?

好奇媽媽 說...

生癌的人有飲zero,不可以代表飲zero會生癌啊!否則食飯都致癌的了,因為你老公那個同事肯定有食飯的。

Athena Tsoi 說...

老公同事飲ZERO當水咁飲,一日兩三罐,患乳癌。經你一說,我也在網上CHECK些成份,看看關不關事,只是查到雖然阿斯巴甜不是有什麼致癌物質,但都不是什麼好野,都會對人體有不良的副作用,在搵資的過程中,反而留意到是焦糖色素是致癌物質,不過微量就沒問題。但我找到一篇文章話,一般的糖會壓抑焦糖色素的致癌物,但阿斯巴甜這人造糖就沒有抑焦糖色素的致癌物。不過這是BLOG友講,我揾唔返個BLOG,不知其可信誠是否真確。

http://news.ltn.com.tw/news/focus/paper/726570

http://carekorwind.pixnet.net/blog/post/12214439-aspartate%E9%98%BF%E6%96%AF%E5%B7%B4%E7%94%9C%E5%8A%9F%E8%83%BD%E4%BB%8B%E7%B4%B9

好奇媽媽 說...

很高興你能有求真精神,去認真找資料。不過你放心,我們家一星期才飲兩罐,而且係開一罐三個人分的。我們做事很有分寸,不會把汽水當水飲的。放心吧! :-)