2017年7月24日星期一

2017書展斬獲

我仔的Lego書包已經用了三年,今年一定要換了,在大眾已經睇中了這個款式,大眾折實賣593元,我特地等書展才買,今日書展價係525元,成功節省了68元。

這本新加坡練習八折,原價75元。

作文文筆比香港出的好多了!

50色油粉彩,32元,仲平過淘寶。

晨光文具,二十元七支筆,平過淘寶。

這是我唯一一本買的書,是一些鬼故事,我去書展不買書的原因是,圖書館有的書我不會買。而這本書我買的原因是,內含文言文原文故事,我會再三去細嚼。

幫朋友買的常識卷,家中小朋友常識較弱的可脹此卷補充一下。

我一向很喜歡這款高思維,因為它比一般數深少少,需要轉下彎,又有少少奧數工作紙。是奧數與普通數中間。

我喜歡這種很有系統性文法練習。

這個是朋友買了的幼兒識字書,青田出版,書展價是80元一套,除開8元一本咋!

今次我寫好哂需要買什麼,又預先寫低鋪頭號碼,上午十一時入場,到二三時已經買好需要的東西。過程很順利,買完嘢重好精神,我和今日第一次見的網友五時前離開去吃飯了!

今日好開心啊!嘻嘻!




13 則留言:

Happy mum 說...

請問Junius publication 哪幾本練習是在哪兒買到,我一直都在書展找不到呢。

好奇媽媽 說...

在精英出版社。

我見你呢几日收獲甚豐呢!

Happy mum 說...

今年買得比較多,因為太多平嘅英文小說。依家開始唔係太知揀乜書俾個仔了,所以通常行第二次會帶佢去,等佢自己發掘吓D新類別嘅書。

好奇媽媽 說...

我一早就已經唔知選什麼英文書給仔看了,都已經幾年在英文瓶頸位,唔知係能力問題定係口味問題。

我仔去書展一定唔會睇書,佢會搞人地啲文具和電腦。所以千萬不能帶他去。

Happy mum 說...

David Williams 嘅書有冇睇過?風格同Rodal Dahl 相似, 網上也有audio book 可配合一起邊聽邊看。

好奇媽媽 說...

等我又試下先!謝推介!

不過,呢啲都係杯水車薪,好似上次你推介完文字魔人,我仔好鐘意,但兩日已經煲完十集。

seekin 說...

我都好開心呀,我都成十年無去過書展了,謝謝你陪我地行足成日,仲送埋我地上船;特別多謝你的贈書,我會珍惜你的心意,好好引導阿仔去看^^

Happy mum 說...

對這些看得又快又多的小朋友,要幫助佢哋讀慢D,以致D文字真係有經過腦袋消化過,但我又確實找不到一套好方法,唯有間中而佢朗讀和同audio book同歩看,目的想佢慢慢消化和思考一下。你有冇D好方法?

好奇媽媽 說...

你這個想法令我十分詫異呢!因為我沒有想過這個問題。於是,昨晚我終於要考下個仔,平時我是不會考他的,我問返幾個月前佢睇的衛斯理 的內容,因為我都有睇,肯定知佢答得對不對,我是open ended咁問佢個故事講什麼的,他答到喎,而我記得的他都記得,他不記得的我也不記得了。不過看的過程,我用兩三日看一本,他用兩三小時,而記憶質素似乎沒有大分別。主要是看那本書有幾精彩,精彩的部分記得,枝節唔係太記得。聽說,人是記不住自己沒法理解的事情的,所以,我們記得的東西,應該都是理解及有所體會的。

好奇媽媽 說...

我都好開心,以前icq的網友,出來見完面覺得同網上唔一樣的感覺,但点解我們就像中學同學,就像大學同學,就像老朋友?真神奇!

seekin 說...

我d網友都keep到十年八年的,唔啱傾唔約出來的

Happy mum 說...

Um, 我所指嘅唔單指內容,而是深度,閱讀的目的應該唔止是記住內容,認識新的詞彙,我都會叫阿仔綜合敘述一次整本書嘅內容,但隨著佢已經有一定的程度,我覺得佢要更深入了解,例如本書寫得好的地方在哪?點解好?有什麼特別的寫作手法?有什麼佳詞佳句?作者寫這本書想表達一些什麼信息或理念?你又點諗⋯⋯等等。要答到以上的問題,就要一邊看一邊思考,而不能快速閲讀。畢竟,我不是想用閲讀來打發時間。可能我表達不是太好,但是見佢係睇好多書,睇得好快,又記得內容,但出來的效果又唔係我想要的全部。

好奇媽媽 說...

咁我同你的要求唔同啦,我覺得阿仔好享受閱讀就Ok了,唔使有咁高層次的思維,佢有這些思維時自然會有,冇就係時候未到,講佢都唔會明。有時同一本書,我睇咗,我有感想,大家都會傾下,但唔會刻意。佢睇的書我大部份都唔會睇。

所以,你的要求比我高多了!