2023年12月11日星期一

得15歲真係懵懵地


昨日🐢🐢🐢

我說:「明天考電腦科你有冇睇過past paper?」

仔說:「我查過電腦科只得2017之前的 past paper, 但果D係考C++的,我們而家教 python 喎!」

我:「噢,咁你溫其他啦!」

過了大半天....... 

我:「你又話冇past paper ?!我見到有同學在 moodle問教授Q3怎麼做喎!」

仔立刻去查moodle, 原來教授放了三年past paper在 moodle, 結果立馬去睇,但量太多昨夜睇唔哂,今朝早上 6:30 起床再看了一小時才去考。

得15歲真係懵懵地。😑😑😑

今日中午考完......

仔打電話給我:「OK全部做到出來,但唔知有冇careless mistakes. 」

電腦科平時quiz是用電腦考的,會立刻知道答案是否有問題的,但大考是用紙筆考的,不會立即知道自己是否答對。


沒有留言: