2018年6月5日星期二

不要吃魚肝油

博友私訊問我「如何幫孩子增肥」,其中有問「要不要吃魚肝油」,我覺得這個很值得拿出來講一講。

我認為千萬別吃魚肝油,因為海水已被污染。日本倒了很多輻射水入海,而魚的肝臟是積存最多毒素的部份。

大家貴人事忙,未必有看新聞,幾年前日本公布傾倒低輻射水入海, 騰出空間裝高輻射水,到高輻射水都裝滿了,會如何處理?Use your noodle, 可以怎樣,就是再傾倒出海洋,不過會秘密進行。到底倒了多少,who knows?

去日本旅遊吃幾日都算,吃魚肝油是一個長期的飲食習慣,影響力大,搏唔過。(魚在整個海洋游來游去,魚肝油肯定是海魚,通常是大型的「 鰵魚」)

如果孩子瘦,建議飲惠氏膳而加,佢飲完唔影響正常飯餐的胃口,反而飲奶會「滯」,膳而加會增加佢胃口。不過,如果小朋友肯飲係最好最快最容易的增肥方案,唔肯飲就冇辦法,只好食多元維他命B,可減壓及增進食慾。

此外,建議飲多啲湯水:

牛肉茶、豬肉茶、 滾魚湯。

http://curiousboy2016.blogspot.com/2016/11/blog-post.html?m=1


我覺得小朋友飲滾湯更好。我唔係咁贊成煲藥材湯,因為我唔知啲中藥係乜東東,道聽途說,飲對飲錯都唔知。

沒有留言: