2018年6月27日星期三

支付寶優惠咁勁嘅

原來支付寶做緊優惠,真係幾勁喎!


用一次支付寶俾錢就有一個印花,額好低都得,儲齊三個有5元,可以在以下商店使用。



咁都未算,佢再俾多個商户印花,兩邊俾。儲三個當15元使!

咁咪即係我用三次支付寶就收到20元!!

To be simple, 如果我去麥記三次,用支付寶,咁第四次去麥記就送15元現金卷,第五次就送5元。

假設我好得閒, 本來要買三個麥當勞餐, 但係我分三次買, 用支付寶畀三次錢, 咁我已經有20蚊著數。

個優惠好似做埋7月咋, 可恨我已經錯過咗五月, 未玩嘅,大家快啲玩。 多謝馬雲先生, 換coupon嘅時候我發現唔係商戶俾, 全部都係馬生畀! 因為商戶嘅帳單顯示佢哋係收足錢, 但係支付寶就顯示你打咗折。


今日學識咗喺百佳自己畀錢, 收銀員咁快就被ai取代咗, 各位快啲對孩子進行高質素嘅教育, 因為第二時嘅社會,收銀都冇得做。


後記:

網友提醒我

「提提你,每日最多得一個支付寶印靴同一個商戶印花🤣同一日分開買三個餐都無得攞多點印花架😂」

「仲有,過錢畀香港支付寶都可以攞印花。如果嗰日無用支付寶買野咁可以過$1畀我,我又過返$1畀你😂」

原來係咁,講優惠,你地熟過我喎!lol

沒有留言: