2018年6月23日星期六

抗干擾能力

每次我和阿仔睇書或看英文 卡通片 時,家中的istj和isfj一定會好大聲傾偈。因為他們不喜歡閱讀又聽不懂英文,所以就大聲傾偈, 或者自顧自開電視睇,嘈得讓人無法專心。

我就讀不下去了, 很快改為玩手機,但奇怪,阿仔可以完全 不受影響, 繼續閱讀, 神奇到, 連卡通片佢都可以繼續睇, 只要係夠吸引的話。

他這種不受干擾的能力很強, 可能是天生的。 不過如果你想, 在他看書時,中途同佢講兩句嘢, 就難了。 所以家中的isfj和istj經常罵阿仔唔彩佢地,在我眼中明明係你們打人地做正經事,但在他們眼中就覺得兒子是「 怪人」。

4 則留言:

Bbtissimo 說...

你家的 都好好笑😂

好奇媽媽 說...

我老公同99係學英文大敵,我一播英文,佢地就不停打擾,例如不停問我仔聽唔聽得明,好煩!

Bbtissimo 說...

其實我有時都問我仔的😂
不過我係叫仔Repeat 岩岩D台詞俾我聽,Repeat到就係聽到

好奇媽媽 說...

嗰套卡通片速度快, 人哋追緊劇情, 套片不斷講緊新嘅對白, 佢哋猛咁淨係咪人明唔明, 叫人哋點答佢啫! 佢地又唔係淨係問佢嗰一句講乜。

我都有問, 但係我會獨立問一句點解, 佢哋係亂咁問,有一次我同奶奶投訴,話佢唔應該咁樣嘈住人哋睇卡通片, 佢發脾氣, 嬲咗我, 不過自此佢就冇嘈啦。