2018年6月25日星期一

不要留在舒適區

早幾日在圖書館見到 鬼吹燈之精絕古城, 我又借返嚟畀阿仔睇。 這套系列書在一年之前被奶奶禁咗, 因為個名恐怖, 個封面又恐怖。其實內容是盜墓, 驚險刺激, 但係唔算恐怖,不過老人家保護孩子之心強烈,我就暫時擱下。



前兩天,奶奶去咗買餸, 我就拿這本書出嚟叫阿仔睇, 我順便問下仔:「 你知唔知點解媽咪成日畀啲,程度畀你而家睇緊既野深嘅書畀你睇?」

阿仔答:「 因為你唔想我留喺舒適區。」

正確呀,果然是我肚裡生出來的小虫虫。

閱讀是需要跳級的,當孩子留在同一級數太久,就很容易失去閱讀興趣,而且同一級別的辭彙量也差不多,內容也相似,學習到的東西就慢慢減少。所以,間中我就會跳一下,例如這本鬼吹燈,就比兒子平時看的青少年小說要深要厚。

通常暑假一到,我就會拿一套有難度的來給他挑戰一下。上年他看了「 瑯琊榜」。

至於這本「 鬼吹燈」,原來只是 張飛吃豆芽( 小菜一碟),阿仔兩日就看完了。

他看了半本,我開始播「 鬼吹燈之 精絕古城」 電視劇給他看(考完試又沒功課,真好),我說:「你看書的速度要快過劇情啊,否則就我不播下去了,因為看過劇的話,書就不好看了,所以一定要先看書再看劇。」

上年太小,我們不敢播這類劇集給他看,今年他長大了,可以接受了,而且,先看書知道了內容,就不會太害怕了!

沒有留言: