2018年6月28日星期四

成功申請資優課程


今個暑假幫阿仔申請了四個資優學苑的課程,見上表,第一個係電腦編程,阿仔被後備取錄,數學阿仔被狠狠地decline咗,所以各位的兒女,平時數學同我仔差唔多level的話, 就應該冇機會讀呢啲課程了!

幸好有兩個課程係正取生,就係人文學和科學課程。人文學就問你對香港文化遺產的見解,科學就叫你寫流落荒島,身上只得一粒電池的生存方案。

佢地的課程五花百門,個個課程的甄選題目都唔同。總之以實力爭天下,咁父母可否幫拖呢?答案係可以,不過你出盡力幫拖,人地其他會員的父母也不是吃素的,人家一樣幫,說到底,都係鬥家庭support. 只不過你小朋友如果完全唔明你幫咗佢啲乜,連你的答案也不理解,咁上堂之後嗰個考試,佢係會唔合格㗎!唔合格係會被扣代幣㗎,扣哂以後就冇得玩的了!相反,如果合格就加你一個。In a nutshell, 強者才可以繼續參與程程,費用全免。

電腦課程係我仔至愛,佢係後補位,我試過寫email去求情,但佢地回覆係「冇得傾」,佢地後補位中都有排名之分,絕對跟實力輪位,冇情講!

雖然係殘忍啲,但又真係夠公平囉~

我們在幼稚園和小學入學時,乜都好睇家長「誠意」,講呢啲,我真係唔夠人識做,又唔夠人識得人多,所以我冇成功過。

今次資優學苑話只講實力,我仔反而真係輪到喎!

我問阿仔:「你係後備入選,驚唔驚讀唔掂?」阿仔好有自信咁話:「唔驚!」

因為佢最近日日在家玩scratch, 自我感覺良好,覺得「編程好容易」。但人地明明係教另一種未學過的,阿仔初生之犢不畏虎。不過我見佢動機咁強,估佢應該得啩!



2 則留言:

Bbtissimo 說...

聽到你們可以讀到自己喜歡的科目,好替你們高興

好奇媽媽 說...

係呀!尤其電腦,真係失而復得!超開心!