2020年4月30日星期四

極端的用語

我發現老公睇親電視都叫節目中的女人做「八婆」。例如有日看旅遊節目,他說:「個八婆食相都幾難睇噃。」

我忍唔住話佢:「人地又冇得罪你,你做乜叫人八婆啫!」

他說:「總之唔係我老婆的女人都叫『八婆』!」

逗得我哈哈笑。😂

但不得不說:我老公真的很貧嘴!

有一天吃晚飯時(我家晚飯是五時),電話響,我老公說:「唔使聽,呢個時間打來的,唔係謀財,就係害命!」

我滴汗,他的意思是,這個時間打來的,一定係 sales,不會是朋友。但使唔使話人謀財害命呀!😅

老實說,現在朋友都在 WhatsApp, Wechat, Skype.... 打來的只有老人家和 sales.


今晚的晚餐食比目魚,老公說:「嫲嫲最鍾意買呢D鼻涕魚!」🤣🤣🤣

因為比目魚口感又軟又滑,老公覺得似鼻涕。

沒有留言: