2018年9月27日星期四

縲絲粉和芫茜魚骨湯

最近愛上了吃縲絲粉,連嘴刁的99都覺得好味!老公和仔喜歡咖哩牛肉風味的,而我和99就喜歡蕃茄牛肉味的。


只要煲好個湯汁一撈,縲絲的旋紋就吸住湯汁,條條粉都好好味!


就係呢隻縲絲粉,在759買4.5元一包,好味過十幾元一包的百厭阿姨。呢隻牌子的縲絲粉和意粉都係爽滑得來好彈牙的。煮7至8分鐘撈起,撈落自己喜歡的湯汁。



最近阿仔生痱滋,想起這道湯水,當年我生痱滋,老豆一定煲俾我飲。

將魚骨用少許鹽醃一會,放鍋裡煎一煎香,加大滾水及一隻皮蛋大火滾,再加芫茜根至中間一起滾至出味,芫茜的尾部及葉在湯差不多滾好才加,滾多三分鐘就熄火,記住開蓋,否則會變黃。

芫茜分兩段處理是因為既想要芫茜的味道和魚混合在湯水中,又想要新鮮的, 青綠的, 充滿維他命的芫茜當蔬菜吃。

( 大懵的我忘記了拍完成圖, 哈哈!)

這道湯水通常還會加茶瓜, 可惜奶奶話那天買唔到茶瓜。

茶瓜是什麼?


就是皮蛋隔離那個東西, 通常在街市雜貨舖有售。

這個湯水網上都有教點做, 不過我唔喜歡用魚肉, 因為有一晚奶奶買咗魚肉做這個湯, 吃魚片嘅時候滿口都係碎骨( 結果完全食唔到掉了), 反而用魚骨, 骨大大條, 唔會有碎骨哽親小朋友。



沒有留言: