2016年6月23日星期四

自製爛gag

有一日,阿仔問我: 咩係越白越唔好?

我估: 烏鴉?……

阿仔答: 不是,是卷,交白卷當然不好,哈哈哈……

我最近借了很多“黑貓白貓”漫畫給他看,我問他是否從漫畫學來的,他說是自創的!心想:也不足為奇呀!那些無聊IQ題,來來去去都係玩這些同音字呀、同音配詞呀,看得多自己也會作啦!

於是我又舉一反三地自創lQ題反問他:
咩越肥越唔好?
(豬,肥咗俾人劏)
咩越肥越好?
(荷包)
咩越瘦越唔好?
(荷包again)
咩越瘦越好?
(阿仔前几題都估錯哂,這題好firm咁答:豬! )
咩越紅越好?
(明星)

沒完沒了!就這樣跟阿仔無聊了一大輪!

其實這是擴散性思維的運用技巧。

誰說看漫畫沒用?看有益漫畫可令人思維更活潑多變。

圖書館藏中,有益的漫畫其實很多,有空去探索一下!

4 則留言:

Staccato 說...

我唔感俾仔睇漫畫住,因為佢睇字的習慣還不好,怕看了慢畫,會更加唔鐘意多字

seekin 說...

忍不住笑了。如果有一日我仔識同我講呢d,我會覺得好開心,因為我本身就是聽到笑話會好開心的人

好奇媽媽 說...

我覺得無關係的,喜歡吃熊掌,一樣也可喜歡吃魚。

在童書組夠多人話,小朋友咁快學咗文字就不喜歡看圖畫,變書呆子啦! 我仔又咪一樣咁喜歡看圖!

好奇媽媽 說...

好快啦!
你仔好有呢D天份!~