2016年6月25日星期六

泳衣之選

今年的第一次游泳,拿出阿仔的泳衣,嚇了一跳,竟然已殘舊至透明?!這件泳衣穿了兩個泳季而已!我記得我小時候,一件几十元的泳衣,閑閑地都可穿幾年! 穿到不合身時還很新淨。阿仔這件還要是百貨公司貨,不是街邊貨呢! 不過,我怀疑是,我小時候游泳多數去海滩,阿仔大多數去泳池,而且暑假他去得密,泳池的氯和漂白水,令泳衣急速退化!



以後見到這些廸廸尼公仔的,還是不要買。我每次都和阿仔一起游,但我件arena雖然有退色,卻毫不變型,也沒變薄! 所以泳衣還是有質素之分的!




於是,我叫99以後也不要幫阿仔買泳衣了,我給他穿這身冬天泳衣,不知有多堅固耐用,不退色不變型!雖說是冬天泳衣,但反正浸在水中也不會熱,而且防曬更強!不過這件泳衣有一個不夠好的地方,就是並非長袖,早知買長袖的(當時老闆說厚泳衣如果長袖會不方便活動,但最近太晒,搞到阿仔前臂脫皮,又黑麻麻的,不好看)。

小朋友係咁兒游下和成日游,選泳衣的考慮完全不同,如果游得密,即一星期二至三次,應該買厚泳衣才划算!

此外,買兩件頭的會比一件頭更耐用,因為小學階段的小朋友長高快,但肥卻很慢,上身通常可以穿許久,但下身很快不合穿,所以,如買兩件頭的,只換下身便可!如果買主色調是黑色的游泳上衣,下身怎樣換都不會不好看。





6 則留言:

seekin 說...

係啊,我都以為泳衣咁少機會著,好難用得殘,點知原來會自殘。。。ha
不過我件Arena, 閒閒地都著左五年,又真係無事喎。
而漿漿呢,人仔細細已有四套泳衣,連身戈兩套早已唔啱著,兩件套的就仲有排著。其實我都係俾佢著喺屋企玩水,所以好新淨:P

Staccato 說...

咁arena在那買的?

seekin 說...

八佰伴咪有囉!碼頭戈間。。。長年五折

Staccato 說...

好奇媽媽 說...

我一直都覺得泳衣係著唔殘的,same as you!不過今年一睇,竟然殘成咁,我才知道,以前着唔殘係因為去得泳池少!

好奇媽媽 說...

我那件arena係身用厚料,袖用薄料的,真係又耐用,又防曬,又不阻手部活動,但呢D款,好少見有小朋友款,係大人穿的。

通常小朋友都係穿上面果隻goma,在泳池所見。

不過如果小朋友係游得唔密,真係咩泳衣都会保持到新淨。