2016年6月19日星期日

九月開學買書包

有博友的小朋友九月開學,想知道如何選書包,請參考以下連結。

P.s.照片中的書包如果沒有袋蓋會更理想,因為原來學校安排小朋友將書包掛在桌子旁,如有袋蓋會有點兒不方便!

http://mysunnykid.com/get-wpshare-details.php?postid=1089181

15 則留言:

Staccato 說...

我都打算今年買lego書包,看完你這篇,就更加一定要買!

好奇媽媽 說...

我今年都會買個新的,雖然舊的未爛,但三年班可能真係唔夠用,小朋友呢段時間高得很快,要換個大一點的。不過可能8月才會有減價。

Staccato 說...

在澳門買個lego書包大約600,香港買緊幾錢呢?

Staccato 說...

賣緊

好奇媽媽 說...

我果日在吉之島見到一個合心水的:$675。

我會去大眾書局看看,因為一個月有几日八折!

seekin 說...

正,到時暑假來香港玩,順便買書包,yeah~~

Staccato 說...

請問大眾書局係邊幾日有折呢

Staccato 說...

😄 Hi

好奇媽媽 說...

我果日在吉之島見到一個合心水的:$675。

我會去大眾書局看看,因為一個月有几日八折!

好奇媽媽 說...

個個月月頭貼poster通知的。八月頭我可以通知你地。

好奇媽媽 說...

你仔咁細個就買定?通常小學才有“書”。好多幼稚圖規定用學校自家出品的書包的。

Staccato 說...

可唔可以七月都通知一下😁😁謝謝你呀

seekin 說...

我說的「到時」就是指升小一的暑假:D

好奇媽媽 說...

原來如此!哈哈

好奇媽媽 說...

好呀!但我今日去淨係見到卡通書包咋,一個lego都無!