2018年7月14日星期六

英皇書院化學課

在英皇書院的兩日化學課程完結了,兩日共上了十二小時課,很密集,連我們做家長的都累了,雖然是一面玩手機一面等接仔仔食午餐和等放學,但都覺得累。孩子反而ok, 因為個課程有得做實驗,小朋友都很喜歡,覺得好正。






這間英皇書院真係好classic好靚,果然係名校。阿仔話佢地仲播了介紹學校的影片,自稱係「 醫生的搖籃」,哈哈…阿仔話佢地都幾hard sell佢地學校。

個課程是如何的呢?完全是英皇書院的中學化學課嘛!連啲notes都是全英文的,上課全英語,周圍的helpers都是英皇書院的學生。因為有好多化學方面的生字,我都怕阿仔聽唔明。第一日回家我拿着notes續個字問阿仔,佢真係唔識解,我心想大鑊了,明天課程結束要即場測驗,肯定全份卷都是英文的,到底阿仔會否不合格?

結果阿仔合格了!我叫阿仔去問他們何時公布結果,他們立即拿了阿仔份卷即場睇過,佢地話一定合格,我們總算鬆了一口氣。

似乎只得我緊張合格與否,其他家長早就走了,為什麼我重視呢?因為我覺得唔合格下次可能報不到相關課程,但我見阿仔真係好喜歡囉。

說來汗顏,我仔係咁多個小朋友裡最古怪的。
人家做實驗,他(粉藍色者)走去研究人家的sink盤。


人家做這樣,他走去研究另外一些東西,合作性差。不過人家做的實驗過程及結果,他又知得清清楚楚。我認為他應該是貪心,他發現自己已經跟到教緊的東西,就會不停發掘非課程範圍的東西,目的是「 舐到盡」。

我想,可能他將來要揾一份較獨立運作的工作。天生我才必有用,總有工作適合這種怪人吧!

在場的老師都很包容,沒有罵阿仔,我在課室外還見到老師問他搞什麼,阿仔問完,老師有答。中學真的比小學寛鬆很多!期望快點可以上中學!

沒有留言: