2018年7月20日星期五

2018 書展收穫

上年約了兩個朋友去書展血拼,本打算今年不會去。後來因為有嘢想買,所以自己去了,速戰速決。

就係這套新加坡作文書,四五六是自用,其他是幫人買的。

各位如果想睇內容,可以去Google play下載電子書版本,有頭十五頁睇。



新加坡練習就是在這個counter買。

之後經過精英的攤位。


就買了這一套grammar練習,針對verbs及 preposition, 我覺得佢的編輯很好,講解清晰。

之後經過學林又買了一本中文作文的練習,是中一的,我發現中一的解釋得更清楚,又冇啲花哩碌嘅圖案, 乾乾淨淨,我喜歡。


經過 躍思 樂思, 排隊畀錢嘅人多到打曬蛇餅,買練習的人多過買書的人許多!有路人大聲說:「這是學生的地獄,兒童的墳墓呀!」

果然網上的羣組又一大堆人評擊「做練習」點慘點慘。至於我點睇,上年講過了,不贅。

相關文章:

2017 書展斬獲

做練習是萬惡的?




11 則留言:

Happy mum 說...

沈先生推介的,就是這套作文書?

好奇媽媽 說...

正是。

Happy mum 說...

我以為書名有 「step one」添🤣

好奇媽媽 說...

??

Happy mum 說...

因為佢在講座話出版社是SAP, 代理是step one, 我去了那代理的counter, 卻不是推介你那本。我記得counter推介那本又好似有個step 字在封面。

好奇媽媽 說...

原來如此!我這本應該啱的,個書名佢寫俾我的。

Bbtissimo 說...

好奇本英作裡面係點的呢?

好奇媽媽 說...

你去Google play, 打個書名就可以找到電子版,可以睇到唔同年級,有15頁,慢慢睇。

好奇媽媽 說...

我上面加咗張相。

Bbtissimo 說...

我見到了,原來你的是新版,我見到舊版的封面就認得了,我仔小一果年我買左本小一,一直在家中發臭,哈哈~

好奇媽媽 說...

It's time to hold it on!