2018年7月20日星期五

超媽19 無須害怕孩子太叻

有一樣東西很吊詭:很多人害怕自己的孩子太叻。

你不相信?真的,很多很多!

我99係其中一個,她曾經說過:「如果阿仔學識哂啲嘢,上堂咪會悶囉?咁點算?」

你是否覺得這包話很耳熟呢?因為太多人說過!

你看,隨便在那些討論教育的地方看看,一定有:
這個是討論暑期備課(下年的課程)做練習,不少回應都認為,如果早做準備,孩子都學會了,就會沒心機上課。

我覺得很奇怪,為什麼她們不是擔心孩子跟不上進度,而是擔心孩子「全都學會了」?那不是很荒謬嗎?大部分孩子都是學極也學不好,有多少個人是學得「太好」的?她們以為自己的孩子是神童嗎?

我老公畢竟最了解我99,他聽完我的疑問,解釋說:「佢唔係怕個孫叻,係怕個孫太叻會驕傲啫。」

原來如此,咁我明了,因為怕小朋友驕傲,怕小朋友與眾不同,怕小朋友太叻冇朋友,所以就寧願佢地 庸庸碌碌囉~

而有這些想法的,通常是sfj型的,她們很害怕潛越。我就從未怕過呢啲,我只怕個仔跟不上,怕他將來揾唔到食,揾唔到老婆,真係未怕過佢驕傲,未怕過佢冇朋友。

何解唔怕呢?世界上叻人咁多,何來驕傲?就算阿仔係資優兒,我母子倆都係覺得佢好平凡咋,你睇下人地沈詩鈞,如何驕傲起來?

至於冇朋友,我又真係唔擔心,既然我都有朋友,阿仔點會冇,只是數目少啲。朋友唔需要多,只需要真。太多酒肉朋友,浪費時間,你需要他們時走得沒影的,這種朋友要那麼多來幹啥?

所以,唔使擔心孩子太叻,擔心佢唔夠人叻好過!在香港,一百個小朋友得十六個入到大學,擔心小朋友學識哂,不如擔心佢入唔到大學好過啦~


相關文章:

超媽17

 注意子女的儀容

http://curiousboy2016.blogspot.com/2018/06/17.html?m=1

沒有留言: