2018年7月21日星期六

唔返工唔代表窮

上次去資優課程,巧遇鄰居小朋友和他的父母,鄰居小朋友讀某直資名校,學n咁多樣東西。以前因為住對門,那個小朋友只大我仔一年,很適合做玩伴,我曾經問過他的父母可否讓兩個小朋友一起玩,但他的父親拒絕了,他拿出孩子的時間表,真是安排得滴水不漏,日日都填滿哂。

其實我們還感覺到有一個原因。孩子的父親很閃縮,很怕和我們交往。這個是為什麼呢?我們覺得是那個爸爸好像「失業」了,出沒的時間像家庭主婦,而太太上班則很忙。我們估計他們是「男主內,女主外」,其實前幾年是調轉的。

現在都什麼年代了?就算果真男主內,女主外,又如何呢?如果那位先生光明正大地望人,不急急腳,我們才不會懷疑他「失業」啦!有樣東西叫home office㗎嘛!

由於以前工作原因,我真係唔敢睇小人,當人「失業」和「冇錢」。以前在銀行,見識過有兩千萬身家的執紙皮阿婆,幾百萬身家的公屋戶, 真係禾稈冚珍珠 。而身光頸靚但户口冇錢的,我們亦不敢小窺,誰知道他其他銀行會否有幾億啫!

記得有一次,有個同事向我訴苦,話信用咭部死板,佢個PB客(優越理財)有兩千萬在户口,但連七千蚊信用額的信用咭都唔批俾佢,原因係佢「失業」,女人失業可以當家庭主婦,批到;但男人失業是申請不到信用咭的。天!我有兩千萬都玩失業啦,仲邊得閒同你玩返工啫!銀行都傻傻地。不過近這幾年銀行像改善了,沒有了這個漏洞。不過我不知道是一兩家沒有這個漏洞,還是全部都沒有了。




2 則留言:

seekin 說...

題目戈句我成日聽ESFP講,雖然覺得難以置信,但⋯⋯佢地覺得開心就好。做人最緊要開心。

好奇媽媽 說...

唔返工唔代表窮這句話,亦沒有排除唔返工真係窮的。