2018年7月10日星期二

前青春期

人人都知道青春期孩子生長得很快,其實生長得最快的時期不是青春期,而是「前青春期」,即是9至12歲,亦即是我兒子現在的年齡。

每次嫲嫲一星期不見他,就說他高了,我笑說有冇咁誇張呀!

高就肯定是高了,速度快得看得見,感覺得到,最誇張是食量明顯增大,我兒子這一年突然吃很多肉,阻也阻不了,尤其紅肉,一塊牛排被他吃了三分二,他搶着吃呀!但對飯和菜則一般,慶幸還是肯吃的,否則就失去了飲食均衡的生活習慣。

據我所知, 也有一些孩子,就算前青春期也不太有胃口,可能那些孩子已經習慣了不吃東西吧, 但他們還是會長高得很快。

如果你的孩子已經進入前青春期, 記住要畀佢食鈣片, 尤其是係女仔, 要喺呢個時候高得快啲( 家族遺傳已經超高的例外), 因為女仔一旦月經來潮, 就會停止長高, 這個是我當年的經驗。 我老豆話: 「你高得咁快, 容乜易變成高妹冇人要㗎, 以後唔好食鈣片啦!」 咁就造成我一世嘅遺憾,矮得得。

男仔就更加要食多啲啦, 男仔高高都唔嫌高啊!( 我咁嘅高度, 個仔高得去邊呀? 哈哈)


4 則留言:

Bbtissimo 說...

我其實小六就165 Cm高了,跟住離M後再高多3Cm,而家168

好奇媽媽 說...

你的基因應該係高妹,我得156咋~

Bbtissimo 說...

女仔156 Ok啦,我以前一直唔鐘意自己咁高,我理想係160就好了。男仔就學你話齋,高高都唔嫌高😬😬

好奇媽媽 說...

我都覺得160理想,起碼空姐都考得。