2018年7月16日星期一

心智成熟的母親

昨日上資優學苑的一個人文課程,了解香港的物質及非物質文化遺產。昨日是field trip, 三小時行天后至北角的景點:
油街實現、皇都戲院、春秧街、七姊妹道、書局街和 新光戲院。



可恨的是天公不造美, 間歇性滂沱大雨,老師話天文臺冇黃雨警告,活動一定要照常進行。

今次是我第一次放手給阿仔自己行街。之前他都試過獨自跟會所去參觀,但那通常是有車送到一座建築物中,完結後又有車送到會所,跟本沒有「走失」的機會。今次不同,北角街道很開放,如果他突然被什麼東西吸引走了神,例如巴士,可能會跟甩。

Anyway, 最後當然冇事啦!但我忍住唔跟住個仔,自己搭車回家,感覺是十分爭扎的。理性上,我很清楚兒子這個人,就算走失了,一定懂回家,港九新界有邊忽的交通佢唔熟過我呢?佢又大膽,唔會嚇親的。但我就是莫名其妙地擔心一餐!我就是自己嚇自己,又怕佢被車撞,又怕.......(唔知怕乜!)

如果你睇完覺得我好好笑,你個小朋友小一小二已經自己去街,覺得我驚得很「無聊」,咁你要小心了!你一定很年輕就做了母親!你真實年齡未必年輕,但心智一定年輕!而且很大機會是esfp or esfj.

Es比較樂觀,f行事憑感覺,又樂觀又憑感覺就即係傻婆一個!

校車站識的一個母親告訴我,她生大仔時很年輕,真係小二就俾大仔自己搭地鐵上學,佢話當時「唔識驚」,但15年後她又生了二仔,她現在是絕對不會這樣做,因為「識驚」了!所以,「識驚」代表你是一個成熟的母親。

沒有留言: