2016年8月6日星期六

擊倒迷信

有日阿仔在我洗碗時,無端端走來跟我說了這一番話:

「媽咪媽咪,我要破解迷信。(what?)

如果出生的人多過死亡的人,人口會增長; 但如果死亡的人多過出生的人,人口就會減少。(唔係嘛!呢兩句咪係我中學時地理書“population”那一課的內容嗎?到底他是在書上看到的?還是自己分析出來的?)

嗱,佛家話人死咗之後會輪迴,咁人口應該唔會變㗎! 但事實上,人口係會增加同減少喎! 咁咪證明咗輪迴之說係唔合理,係迷信囉!」

我說:「咁可能果D人下世做咗豬呀狗呀……」(其實我告訴他輪迴之說都只是想他不敢做壞事罷了,所以我還是要撐下“輪迴之說”場的)

阿仔反駁說: 「咁如果世界上同時間,人又減少,動物又大大減少呢? 總有呢D時候㗎!(他指戰亂)」

我無言以對! 只好讚嘆這個八歲人仔 思維能力進步神速!

沒有留言: