2016年4月7日星期四

太陽的後裔

最近對無線已經完全無哂興趣,呢個時候,香港第三間免費電視台 Viu.TV 開台了! 簡直係天大的好消息!第一炮開台重頭劇是韓劇〈太陽的後裔〉,聽說Viu用$195萬一集購入,原因是呢套劇“無得輸”!

嘩,淨係陣容已經是我的最愛,女主角是韓國第一大美人宋慧喬,無論五官,氣質,演技都無得彈!

男主角是宋仲基,又係我的最愛之一! 之前他在<成坤館緋聞〉的具龍河角色已經很吸引我,所以我一定會看了!

呢幾日狂煲咗13集,已在熱戀中…

http://www.viu.com/ott/hk/zh-hk/vod/9834/%E5%A4%AA%E9%99%BD%E7%9A%84%E5%BE%8C%E8%A3%94

不過聽韓文看字幕雙眼真係几累,所以今晚在99台8:30播放,我還會看多一次。

劇情是說小鮮肉宋仲基在醫院對美女醫生宋慧喬一見鍾情,展開追求,但因為職業是軍人,太危險又太神秘,令喬姐姐反覆飛咗佢几次。在想愛又不敢愛的邊緣爭扎!(得不到手的愛情才是最浪漫的,難怪現實中總覺得不浪漫,因此師奶要煲韓劇,哈哈哈…)

最後終於分手了,但喬姐得罪咗醫院高層,被調到烏魯克做軍醫,兩人在繞了半個地球後又重遇了!然後一起經歷了車禍、大地震、溫疫、劫殺等生死大事,每次宋小弟都卜心卜命咁去救人,還救了喬姐姐很多次,最後喬姐姐終於情傾宋小弟,展開了甜蜜的姐弟戀……奈何好景不常,喬姐姐擔心的事終於發生了,宋小弟在一次任務中身中多槍,命懸一線…

結局未出,期待中……

未看的觀眾要有耐性,要煲到第七集大地震開始才精彩啊~

靚人靚景,史詩式浪漫愛情故事,正!~

沒有留言: