2016年4月27日星期三

好味到無朋友的蔬菜薯餅


大家唔好見到個薯餅樣衰衰以為味道一般,真係好好味!

我做之前都估不到咁好味!原來,薯仔、西蘭花和芝士係超夾,我在網上見到食譜,初時只知網主的小朋友很喜歡吃,剛好家中有齊相似材料,便粗製濫做一些來試試看,想不到味道出奇地好! 而且吃一口,小朋友已取得蔬菜,澱粉及蛋白質三大營養,真是很適合小朋友吃!(p.s.我額外加了爆香的蘑菇,味道亦十分夾,營養更㒥富)

做法可以很簡單,就是所有材料煮熟搓埋煎咗佢。已經很好味!

但人當然要精益求精啦! 要做得好,賣相又要靚,咁就要跟lingling學,呢個“由零開始”的blog,真心佩服!因為blog主的廚藝真係好! 網上食譜千千萬,但我覺得,煮食係萬變不離其中的東西,只有做最簡單的東西都做得細緻到家的人,才是廚藝皇者!


http://linglingkitchen125.blogspot.hk/2015/08/blog-post_23.html?m=1

4 則留言:

Staccato 說...

😋😋等我又試整下

好奇媽媽 說...

呢個送,頂多整得樣衰,但好難整得難食!

Staccato 說...

你真係好有機整野食

好奇媽媽 說...

不是啦,煮野食是我的責任,不是樂趣,所以我只會煮簡單而營養丰富的菜式,從不花巧。真正有心機的人,有好多野好講究。