2016年7月3日星期日

近期大愛Thomas

播了一輪Thomas卡通給阿仔看之後,阿仔燃起了對Thomas的熱情,像一把火!

日日玩Thomas玩具,看Thomas書,畫Thomas畫……完全沉迷,阿仔要求:「媽咪,你同我借哂所有Thomas書回來呀!」



其實Thomas的程度不深不淺,正好給阿仔睇。以前阿仔細,我嫌D字太小,很少借。我竟然忘記了這套書,其實真的很有趣呢!


阿仔用小畫家畫的Thomas,平時用畫紙也是畫Thomas,我還見他畫了Thomas中不同的角色呢!

4 則留言:

seekin 說...

Thomas..我屋企都有幾本,人地送的,我又係嫌d字好密,睇落覺得頭暈。
但聽你講到咁好睇,我就keep住先,睇下漿漿有無可能有興趣睇:P

好奇媽媽 說...

K3先睇啦!D字真係太細!
但我仔而家睇又低B咗少少,見佢“一陣間”就睇哂了!

好奇媽媽 說...
此留言已被作者移除。
seekin 說...

真係到時先算,我仔幾乎完全不玩車,我知佢無興趣。