2017年6月19日星期一

愛上二階魔方


上次假期爸爸淘寶淘咗兩個競速魔方畀阿仔,一個二階,一個三階,我哋睇咗好耐說明書,都搞唔掂。點知有一天,在泳池門口,阿仔遇到一個哥哥玩緊魔方,阿仔見到哥哥玩緊五階魔方,非常好奇,於是乎走去請教嗰個點樣玩,哥哥就話畀佢知,喺youtube搵岑sir嘅短片,就可以學識魔方。




果然岑sir的短片解釋得非常清楚,最近考完試,終於有機會練習,阿仔學識咗二階之後, 十分有成功感,於是最近不停練習,短時間內由每次五分鐘,慢慢縮短時間, 昨日20秒已經可以扭完一個魔方, 打破咗佢自己嘅紀錄, 佢性格沉迷,一喜歡上一樣嘢就會不停做,好在已經考完哂試, 我哋就由得佢,佢最近都沒有怎樣看書,我就由他放一放下吧!至於三階魔方幾時學,我等佢自己開口問先至畀佢, 孩子最清楚自己的感覺,既然是玩樂,也就沒所謂了。

扭魔方其實係一項腦力活動, 我初時以為只係手部運動, 就播故事畀佢聽, 以為佢可以一面聽故事一面玩, 點知佢試咗一陣就要求我停止播放。平時佢可以做到一面聽故事一面畫畫, 一面聽故事一面砌lego, 但原來扭魔方係唔得嘅! 即係玩扭魔方其實係用緊腦, 唔係淨係用手, 扭魔方要求熟記及運用公式, 怪唔之得「最強大腦」經常都有魔方競賽。 我見阿仔與時間競賽,不停係咁扭魔方,結果一頭大汗,玩到最後仲好攰添! 所以想訓練小朋友用腦嘅家長, 可以畀小朋友學魔方。

唔知點解, 我每次推介人哋玩魔方, 啲人總係覺得好難, 我個仔應該學唔識。 不過我認為, 其實係每個小朋友都學得識嘅, 尤其是係男仔, 因為貪玩嘅動力好大, 就算幾難都學得識,信我!

買魔方嘅時候記得要買「 競速魔方」, 呢啲魔方比較順滑, 當小朋友已經學識咗之後,佢哋就要追求速度, 咁何必買一個難扭的呢?

我在淘寶買, 22蚊兩個。

沒有留言: