2019年8月26日星期一

港燦出行要帶兒子

在中國行走,帶著兒子真的很有用!

大家聽落可能會唔高興,但我覺得香港人真係好「港燦」,好好好,我更正,係我本人港燦,不是你們。我發現自己科技大落後,連中國阿婆都識用的科技,我都唔識用。

不過好在我去邊都帶住個仔。

行到餐廳,坐底先知要微信點餐的,冇人幫落單,唯有叫阿仔大人幫手,小朋友學習最快,自己摸索了十分鐘,終於成功下單了!


去超市行行下見到咩「京東到家app」埋單有折,老公就叫阿仔搞,又要下載又要下單,還要輸入資料,煩到噴泡!好在阿仔一搞電子產品就好有毅力,終於搞掂咗。

在大陸行走成日見到啲唔知係乜的東西。


問阿仔,他研究一番就會答到我:「係叉電器來㗎!連個套一起出租的。」

話說我們去了廣州,搭無人駕駛列車:



搭車前當然要買票啦,點知,原來唔知幾耐冇人用過現金買票了,我一入了錢就冇得找(機中冇哂散銀),因為人地用微信付款㗎嘛,使鬼找錢咩!親戚幫我找職員處理,我覺得有點awkward.


還有一樣有趣的東西,廣州的地鐵有防空洞的,聽親戚說,是為了第時打杖可以躲在地下逃避空襲。

希望冇機會用到啦~



沒有留言: