2017年4月23日星期日

參觀國內圖書館


要求咗好多次,我老公終於肯帶我去睇下大陸嘅圖書館,我對大陸嘅圖書館感到好好奇, 到底佢哋有啲咩種類嘅書呢?佢哋有冇英文書呢? 有冇電子書呢?大概一個省 或者一個區域有幾多間圖書館呢?


原來數目都唔少,淨係小小一個開發區,已經有14間圖書館。


不過書的種類係唔夠香港嘅多, 起碼佢哋極少英文書。


呢一個係叫做少兒圖書館, 即係主要供應少年同埋兒童 的書籍, 大人的書比較少。



佢哋都有唔少漫畫, 而果啲漫畫係香港圖書館冇嘅,因為比較娛樂性豐富,唔係嗰啲益智漫畫。


佢哋都有圖書館app,可以下載電子書嚟睇,說到科技呢方面香港係比較落後嘅。 香港圖書館嘅電子書, 其實係幾悶㗎,大陸呢個我未正式登入去睇過,不作評論。 

不過話香港科技落後, 係因為我去到每一個地方, 見到大陸使用科技嘅情況係比香港先進,佢哋連普通一間餐廳都會有wi-fi覆蓋,可以電子點餐,而家佢哋用微信可以租單車,可以落單 點餐,可以埋單,可以買車票船票..........。


呢部份係兒童閱讀閣,藏書量更加少得可憐,證明佢哋對幼兒期嘅閱讀並不重視。 佢哋係少年期先至開始閱讀,所以佢哋收藏咗大量嘅作文書 佢哋係為咗作文先至閱讀嘅,哈哈!

今次我知道咗一個好消息,原來大陸而家都有九年免費教育啦! 咁應該山區嘅小朋友都會有書讀啦! 真係可喜可賀!我認為人一生,如果沒有受過教育,是最大的遺憾。

有咗圖書館, 我個仔暑假時, 我就唔使花好多錢去淘大量書畀佢睇。 真係好彩, 我從來都冇阻止過我個仔去學簡體字, 所以我個仔睇簡體字同繁體字係一樣嘅, 如果唔識簡體字, 咁呢個圖書館就與他無緣啦!

4 則留言:

Staccato 說...

大陸果個9年免年費教育我都聽過,但我聽果陣話唔係全國實行,係某幾個省才有,唔知而家係咪呢?

Staccato 說...

其實我唔鐘意圖書館有果D無謂漫畫,因為我仔一見到漫畫就一定唔理其他書。

好奇媽媽 說...

在農村,自2007年以後中小學九年教育為免費,而廣大農村地區卻很少設立初中,如在貴州、四川、陝西等的山區地方,學校稀少、學生分散,學生每天要走十幾公里路上學。

( 在網上查到的, 佢哋農村都有九年免費教育, 但係啲學校依然係好遠 數目唔夠)

好奇媽媽 說...

相比於香港嘅圖書館, 國內嘅圖書館管理係比較鬆懈, 香港圖書館就好少入呢啲無聊漫畫, 佢哋啲漫畫通常都係有教育意義。