2017年4月9日星期日

學校的英文很淺

兒子的朋友中文成績不好,我對他說:「你睇多啲中文書就得㗎啦!」

他反問我:「我夠唔睇英文書啦,又唔見我英文成績差?」

我衝口而出:「因為啲英文淺!」

說完之後我又反思,到底英文是否淺呢?我又問問朋友,朋友說:「 當然淺啦,而家我哋身處嘅係中國人社會,中文係我哋嘅母語, 而英文只係當外語學習, 要求根本完全唔同。」

我試下攞本小六嘅英文閱讀理解俾阿仔做, 根本完全冇難度呢!六題錯一題。 做咗幾個練習都係咁。 唔係淨係呢篇文章淺,全部都淺。 只要有閱讀英文書嘅習慣, 應付學校嘅英文考試,根本冇問題。





在此提醒在學校英文成績不錯 的小朋友的家長, 千祈唔好得意洋洋, 未必係你個小朋友英文好, 只係學校的英文程度淺。 當然,如果你讀嘅係國際學校,就另作別論。

如果小朋友在校英文已麻麻地,快培養英文閱讀習慣,只要有睇英文書有聽英文故事,好快追上,因為本身 學校要求好低。如果小朋友唔肯睇, 逼佢死背英文文章。



沒有留言: