2017年4月29日星期六

沒有「是旦」的人

其實我個仔真係都几難頂!

有一日朝早,我教佢做功課,我真是發哂脾氣!例如:我教他寫信俾表妹,他死都唔肯加表妹個名,佢話係私穩,唔想俾老師知表妹個名,咁我話你作個名咪得囉,佢又唔肯,佢心裡面其實係唔想寫多兩個字,超計較!😡如果係我,我一定會:是旦啦,寫多兩個字啫!(我就是一個充滿彈性的人)

但我知道老師一定覺得要有個名,因為範文全部有名,大家都知道,香港的老師古坂,通常範文係咁就要照跟。我便勸佢,結果要解釋到非常深層次,点解要有名呢?因為在「人性的弱點」一書的第一章已說了,人對自己的名字很敏感,收信的人看到自已的名字會有好感,所以要寫人地個名....... (下省一千字😓)

好了,終於肯寫名了,又為那個名是否正確而和我爭論一餐!!!

表妹的名字我知道,但其實我唔清楚係边兩個字的,於是是旦寫,同音便好,阿仔死都要問係咪呢兩個字,我話「是旦啦!」佢當然唔制,問長問短。点解佢咁小事都唔可以let go㗎!😵😵😵救命!

佢的字典係無「是但」兩个字!

呢個就係p和j的分別,j型的人太認真,真係難頂!可否在小事上「是旦」啲啦,唔該你啦!屋企有三個j型, 而且維度都好強,得我一個p, 成日都係我就佢地!天呀!

我要為p型人發出一声痛苦的呼叫!

4 則留言:

Staccato 說...

聽你講完,唔通我老公係J離?麻Q煩!

Staccato 說...

死,留左言,好驚佢見到Tim,這裡開揚嗎?

好奇媽媽 說...

呢度冇乜人氣,放心啦!

好奇媽媽 說...

我老公都係,而且係sj, 煩爆!