2017年4月9日星期日

矜貴的味蕾


昨晚喝花膠雞湯,為了兒子而做的。 話說有一日我蒸鯇魚,有一個好大的魚鰾, 兒子吃過之後很是喜歡,每次見到晚飯蒸魚或者煎魚,他都要求要吃魚鰾。 這令我們很生為難, 因為其實要很大條魚才會有魚鰾, 但我們一般吃的都是小魚。 向兒子解釋了,但他不依, 強 j 型的人跟本不懂放棄。 因為怕佢煩,就煲花膠雞湯畀佢飲,花膠即係曬乾了的魚標鰾囉!兒子很喜歡吃花膠。

這令我想起了一件事, 很久很久以前,當我還是中學生的時候,我替一個小肥妹補習,她和她的媽媽經常口角。有一次肥妹的媽媽跟我說:「 我呢個女特別cheap㗎, 畀名貴食材佢唔食,淨係鍾意食公仔麵同鹹蛋。」 我當時心諗, 名貴食材係大人先識欣賞嘅啫,小朋友當然係鍾意食濃味嘅食物啦!

好多好多年後,當我做咗人哋阿媽嘅時候,我發現肥妹媽媽講嘅說話真係幾有道理,話說一個住喺夏威夷嘅網友曾經同我講過:「 我個女好奄尖㗎,最鍾意就係食翅,一條魚入過雪櫃都唔食,一定要食新鮮,你知道夏威夷呢度幾難搵新鮮魚嗎?唉!」

我的兒子跟她的女兒一模一樣,很會吃好東西,喜歡吃名貴食材,雖然他也會像其他小朋友喜歡吃薯片炸雞,但是,他特別懂得欣賞名貴食材, 海參鮑魚魚翅花膠,無一不欣賞,主要原因是他很能分辨食物的鮮味。

就在他bb的時期,他已經不肯吃旺仔小饅頭,還有日本出的,那些有調味香精的小吃,就算那些東西是他喜歡的甜味,他也不會吃。 食物要得到他的寵幸, 必須先過嗅覺那一關。 只要是人造的香味,不是食物的原味,他便不會吃。

我只可以感慨地說, 人在第一天出生的時候,味覺 嗅覺 觸覺 聽覺 視覺 已經不同, 這已決定了他對食物的喜好,以及對學習方法的喜好。

2 則留言:

Staccato 說...

我諗我就係無乜味蕾的人😅 D人成日話好好果D野我食都係咁上下。

好奇媽媽 說...

我懷疑呢啲係j型人嘅專利。 有時唔係食唔食得出個鮮味嘅問題,而係在唔在乎。