2016年3月14日星期一

每日播英文卡通方案

如何令孩子提高英文聽力呢?

今日和兒子做了兩份英文聆聽練習,都100分!

之前他通常都錯一两題的。

我覺得可能佢最近睇得英文卡通多有關。

我係咁樣播卡通的,先睇一次中文,再看一次英文有字幕,再看一次英文無字幕。每日看一次,一隻碟看三日。

播DVD技巧,小朋友和BB是不同的,BB可以直接播英文,小朋友就要先播一次中文,再播英文。

一套碟盡量睇到熟才轉另一套,因為轉來轉去,原本適應了的腦部又要重新再適應,咁反而聽來聽去都不明白。

我老公話我做乜成日都播神奇校巴,搞到佢咁沉迷,我講極佢都唔明。呢D野唔係我吹水的,係睇完好多資料才綜合網上英文老師的意見的。

佢地都話,唔明的東西,睇一千次都唔明,要先睇中文,明咗再反覆睇英文,發現重未明哂又睇返中文加字幕,再睇返英文。佢地同一套片睇好多好多次!

我仔在幾個月下來之後,英文聽說都有明顯改善。之前D英文好似無哂D尾音咁,而家出返哂來,而且D“r”音好清楚。即係friend不會讀成fan。

3 則留言:

seekin 說...

係咁的。如果你對英語啟蒙有研究,都知道要在「可理解性輸入」的大前提下,播英語卡通片,才會聽得明,才會真正吸收到。所以你的做法,非常對

好奇媽媽 說...

不過BB例外,佢地係無國界公民。
我仔大,要先理解。

好奇媽媽 說...
此留言已被作者移除。