2018年8月27日星期一

Factorization游戲

今朝早餐時間:

仔問我:「媽咪,豬+仔+豬+仔+仔 係咩呀?」

我答:「係 豬仔豬仔仔。」

仔答:「係豬嘅二次方乘仔嘅三次方才對!」

(好爛的gag, 但兩母子哈哈大笑)

於是我又同佢玩:「陳小明+陳小春,factorize, 你識唔識?」

他想了一會,答:「陳小(明+春)!」Bingo!

我又出題:「陳小明x陳小春+陳妹頭x陳姐姐,factorize.」

今次阿仔被我考到了,面有難色。

我告訴他答案:「陳的二次方(小明小春+妹頭姐姐)。」

今個暑假我教了阿仔一些中學數,他覺得很有趣。

P.S. Factorize中文意思是分解為因數,和simplify的過程相反。

沒有留言: