2018年8月26日星期日

淘眼鏡架


因為配Dims眼鏡,淨係鏡片已經3480, 所以其他配件我慳得就慳,肉赤嘛。我樓下那間眼鏡鋪貴到離哂譜,求其一副小朋友眼鏡架都要九百幾元,我話太貴,佢說打個七折俾我,都要收六七百元,於是我干脆自攜鏡架。

我係第一次去淘宝淘鏡架的,大陸人少近視,所以貨品選擇唔多。佢地冇韓國兒童眼鏡架賣的。於是我淘了什麼眼科医院專用的矽膠兒童眼鏡架。

我見樓下都有提供這種矽膠鏡架給我選,都係標九百幾,於是淘了一副差不多樣子的,連運費都係92元人仔咋!

店家名稱。


我初時不喜歡這種矽膠眼鏡,是因為他五顏六色又低B樣。但真正使用之後,我就改觀了!

第一,佢樣子笨重,但原來唔重的,矽膠係輕的。

第二,佢真是適合粗暴的男孩,我仔教極,除眼鏡都係大大力單手扯落來掟在枱面,重要經常鏡片朝枱面直接放。一副新眼鏡,唔到一年就被他搞到螺絲都鬆了,不住滑向鼻頭。但矽膠眼鏡真係完全承受到這些粗暴對待,毫不變形受損,天然彈弓臂,拗來拗去都自己回復原狀, 能屈能伸。還有是它不能叠起,放在枱面時,阿仔一定不會鏡片朝下和枱面摩擦,咁副鏡片就可不被磨花。

第三,如果損壞了,隨時淘過一個一模一樣的新貨替換,連眼鏡店都不用跑多一趟!你知啦,減近視眼鏡可能一副用四年,鏡架一定會變舊,到時又要去配,如果叫眼鏡店只換架不換鏡,通常鏡架佢會收貴啲。

配這款眼鏡一定要正式驗眼並有報告的,我樓下收520元,我嫌貴,去盲人輔導會驗,收180元。

180元和520元的驗眼有什麼不同?我個人認為是服務態度不同,還有驗眼報告的詳細情況不同,至於度數,兩個價錢都一樣係準確的。

我覺得詳細驗眼其實一次就夠,例如冇色盲,一世都唔會有,唔會無端端下年有的。只有度數是會轉變的,其他不會轉變的東西,唔使每年都去驗一次。盲輔就係,驗過冇的動作不重覆,次次去都是驗度數,不會做多餘嘢,所以價錢會平一點。至於服務態度,就係睇彩數,之前遇到的男視光師很nice, 有問必答,現在換了個女的,什麼也不答。-__-

P.S. 記得淘鏡架要看清楚尺寸,就算小童鏡都有分大童中童幼童,每一個尺寸長闊高都要看清楚,並和現用的鏡框作對比。

4 則留言:

Bbtissimo 說...

這篇很實用👍

好奇媽媽 說...

希望幫到手。

laugh 說...

mmm... 我細路配 DIMS 之前已經有戴眼鏡。
而且都好新。
我有提出利用返個框。
,但佢地話唔得。
我細路個框類似你相都係四方
佢話唔得因為DIMS 鏡片中間有好多圓點。 如果用方型會覆蓋唔曬D圓點。
所以要配個大D既框。如你所講。成九百幾呀

好奇媽媽 說...

好明顯佢係蝦你啦,佢想做多啲生意囉~

我樓下嗰間見我的「氣勢」,唔敢講呢啲。