2018年8月24日星期五

DIMS減近視鏡片

配到了!配到了!阿仔終於配到這副新出的減近視鏡了!


個半月前一知道有這項新發明,我已經非常興奮!但身邊其他「家有近視四眼仔」的人唔知何解冇乜反應,到底是對新科技不信任?還是被價錢嚇親?那就不得而知了!

為什麼我會這樣興奮呢?因為有一絲希望可以減慢近視呀~

公價3480元,邊度都一樣價錢,係去理大配會貴多500元,因為佢半年後再幫你驗眼一次跟進。

表面上係貴,但佢正常可keep到兩年先增加50度,咁一副眼鏡可以戴四年,四年的眼鏡費谷埋一次過俾啫!咁唔貴呀!

另外佢有一個限制,就是七百度以下才可以使用。所以如果孩子未到七百度的家長要盡快出手了,否則到過了七百,想配也不行了!很慶幸他出得及時,兒子的年齡和近視度數都在最鏡最有效的範圍之內。

你可能說:你就那麼相信它的功效嗎?

為什麼不信?它拿了國際發明總冠軍呀!


眼鏡嘅嘢,視光學嘅嘢,我地呢啲師奶識條鐵咩!但人地國際評判唔係傻㗎,人地俾得出呢個獎,一定有充足的研究數據提供。我們何解唔信?幾千蚊,有效的完全物有所值,冇效的當輸咗,但贏面係八成(根據他們的研究顯示),有乜賭局贏面咁高先,咁有乜理由唔買先!

已配了OK鏡或不適用的另計。

6 則留言:

Bbtissimo 說...

我等下一次覆Ok鏡時就配了。

好奇媽媽 說...

為何用了0K鏡還要配多副?什麼時候用?

Bbtissimo 說...

有時病了,或者咳呀都唔戴得Ok鏡,所以要有副眼鏡備用,同埋Ok鏡戴每一星期要休一日,咁休完第二日又帶番眼鏡。其實我都要問下醫生先配的,因為怕配左浪費了,學你話齋,我都有Ok鏡了。

好奇媽媽 說...

原來如此,咁要問下了。我覺得雙劍合壁, 應該效果更好!

laugh 說...

我二星期前都幫細路配左。
仲等緊囉。
不過佢地講如果一年內唔加五十度已算成功。
所以我都係預二年要換一次。
而且眼鏡片唔跌D鏡片都會自己花。

好奇媽媽 說...

你係保守型的人,看事物偏向悲觀。

我覺得係乜都好,都係值得配。減得一度得一度。