2020年9月15日星期二

好Q憎播道書院

今日執屋見到呢一叠未用過的B4信封,又勾起了我對播道書院的厭惡感!


這叠信封由K3留到現在,一直在櫃桶中沒有使用過。B4信封即是半張A4紙,平時很少用到的。

有言在先,假如你是播道書院的人,請立即不要看下去,因為你會不開心的。🤫🤫🤫

我當年帶個仔去 in完幾間直資小學,播道書院留給我和老公的印象是最深刻的,原因如下:

1)只有播道書院要求回郵信封一定要是B4信封,當時為了撲一個B4信封要周圍去揾,心中已有氣,結果要公公在將軍澳的文具店才找到,大家都知現在幾少文具店,當年也不多,我們也不知道為什麼一定要B4信封,因為除了寫聖誕咭,一般都不會用,後來收到播道那封 reject letter, 靚到呢,成張聖誕咭咁!佢要那個信封原來係為了裝一封 reject letter!越靚的 reject letter越令人憤怒, 使唔使搞到 reject letter 成張證書咁呀!幾千人去 in, 收百幾個小朋友,係得嗰百幾個人見到封信會唔嬲囉!

2)在 intervew當日,播道問我們:如果播道及其他學校都取錄你仔,你會選邊間?

如果我答:「我選男拔。」我今天是白來一場了,難道佢仲會收我仔咩!

結果當然係答:「一定係揀播道 blablabla..... 」(數一大堆一早預備好的優點)🤮🤮🤮

嘩!感覺幾噁心!我同我老公都是強T型的人,麻煩唔好迫我們講呢啲咁肉麻的話好嗎?

感覺好似一條女迫問你愛佢有幾多咁!天呀!佢唔係信有人男拔收咗會揀播道下嘛!如果真係有人咁揀,明顯係交唔起男拔學費囉!播道係咪傻架?佢唔係以為自己很了不起吧?揀學校又唔係揀老婆,梗係講條件,邊個會無啦啦愛你播道書院唔愛「聖喇拔」!!🙄🙄🙄

總之,呢間播道書院,真係好F(情感型),完全唔做實事,要人講埋D肉麻嘢,考小朋友的內容鬼死咁淺,仲要家長發誓自己唔係怪獸家長,就算小朋友在學校受不公平待遇都唔想家長來向學校投訴。

呢間騎呢學校果然成績好差,中學公開試成績唔敢公布。我朋友個仔入咗,佢話除咗D書係英文,同一般官津的水準一樣,教的也差不多。

你可能會話:「唓!人地唔收你仔,所以你唱衰人地!」

如果係,我當年都唱咗啦!今時今日先來唱佢咩!其他學校有什麼衰嘢,我唔記得啦,咁多年了,但播道留下來這一叠信封,我一日未用哂,一日都記得,這叠信封未用過,我會拿去新居,十幾年後未用完,我還是會記得!

一間學校搞一次面試,可以令人記住佢十幾年甚至幾十年,真係有夠本事的!

我現在寫這為 blog, 又幫我記住了佢有幾嘔心!

3 則留言:

Unknown 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Unknown 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
CC 說...
網誌管理員已經移除這則留言。